Nexø-dreng solgte 25 procent af firmaet i Løvens Hule: Så gik det stærkt
Eget foto: An Ivy

5. MAR 2019 • 20:30 • AF JAKOB NØRMARK

Nexø-dreng solgte 25 procent af firmaet i Løvens Hule: Så gik det stærkt

I februar fik Nexø-drengen Nikolaj Dylsing og hans designvirksomhed An Ivy fuld eksponering i Løvens Hule på DR1.

Slips er drivkraften i An Ivy, som tv-løven Jesper Buch (til højre på billedet) skød en halv million kroner i for 25 procents ejerskab. Nikolaj Dylsing (i midten på billedet) stiftede An Ivy sammen med Alexander Gram.

Og siden tv-udsendelsen er det gået stærkt, fortæller Nikolaj Dylsing.

– Omsætningen er mangedoblet, hvis man sammenligner med samme periode sidste år, så vi har solgt omkring det samme online her i februar som i hele 2018, fortæller han.

– Mange har taget kontakt til os, og vi har været i Euroman og Berlingske Business. Igennem årene har vi brugt meget tid på at opbygge vores profil og brand, så den anerkendelse er man utroligt stolt over. Det er langtfra en overnight success, og vi har kæmpet utrolig lang tid for at være, hvor vi er i dag, siger den 28-årige iværksætter.

SENESTE NYHEDER

22. AUG 2019 • 14:00NAVNE
Dødsfald
22. AUG 2019 • 09:21SPORT
Magnus Cort forlader Astana-holdet

MEST LÆSTE BORNHOLM

21. AUG 2019 • 22:38
Kandis spiller til dansegalla

Mest læste